Pages

Monday, December 5, 2011

Cuti Sekolah........


Assalamualaikum..Cuti sekolah yg paling syok sbb boleh berehat puas2.Tapi cuti sekolah x tau nk bt pa...............kerja on9 facebook je....tpi kadang2 2 chatting juga dlm facebook 2......Aku skrg rasa mcm x ader mood je nk buka facebook.......tpi boring juga sebab cuti kan boring2 pun buka netbook main game je.........tpi aku tetap happy walaupun cuti2 nie aku adalah perokok tegar macam biasa lh mesti ketagih rokok je kerja.....tapi aku adalah seorang yang baik walaupun jahat sikit je x banyak pun.....tpi kenapa nak cari awek pun payah nak cari yang betul2 faham kite pun susah ke....tpi kena tgk juga perangai dia juga.....wlaupun pun cantik tpi hati 2 faham2 je apa yg aku nk cakap nie........tapi kawan aku senang je dpt awek tpi aku payah nk dapat awek............................................................jadi anda jgn menjadi seorang  perokok walaupun ape yang terjadi sekali pun

                                           

No comments:

Post a Comment