Pages

Sunday, December 2, 2012

Tentang Perhubungan Dua Insan Yang Terhalang

26/9/2012 ada lah tarikh yg aku dgn dia telah pun ptus.....tpi aku cuba utk brkwn dgn dia tpi aku x blh bhong prsaan aku....sbb aku msih sayang kan dia...wlaupun dia minta putus dgn aku tpi aku trpksa bt plihan utk lps kn dia dri hidup aku...sbb dia yg memaksa aku utk lpsan kan dia...mungkin dia minta putus atas perangai aku sndiri yg bnyak mnbuat hatinya terluka di sbbkan aku juga hbungan aku dgn dia trputus....tpi prngai dia awal2 aku knl dia mmg seorang yg baik hati...penyayang...dh snggup trima aku.....tidak seperti org lain yg memandang hina trhadap aku...tpi mungkin ini silap aku sndri sbb tgk dri paras luaran saja bukan dalaman....sbb aku ada brtnya dgn seorang perempuan yg rapat dgn aku dan aku brtnya tntang perangai org 2 ....tpi aku kata dia 2 baik....kawan rapat aku kata baik lh sangat perangai dia...last2 kena batang hidung aku  sendiri....aku tau dia merana disebabkan aku...tapi kerana orang ketiga aku dgn dia putus hubungan utk selamanya tpi mungkin utk brbrpa tahun atau sebaliknya....kawan aku pun bagi tau dia x suka kat orang ketiga sbb ia mrmpas perempuan yang bakal menjdi milik aku....tapi dia suka dkt org ketiga 2....tpi orang ketiga mrmps dia utk mnblas demdan trhadap aku....aku tidak mampu utk brbuat apa2....tpi hati aku yg terluka masih blum dpt diubatkan org sesiapa sajer....tpi aku hnya ttap menunggu dia sampai dia terima cinta aku yang telus dari hati aku sendiri....tpi aku tentang Hanya Aku Cinta Kau Seorang(H.A.C.K.S)tpi mungkin kan aku dgn dia atas faktor umur yg memisahkan kami berdua....
Ini Adalah Ayat Dia Berikan Kepada Aku 


adq syg kn abg tpi x lbih sowng abg na n abg jgn nk cmburu sngt adq kpel ngan____ tau cer abg sdaq skit abg 2 dah la form 5 adq nie form 1 nnti klw abg dah umq 20-25 adq bwu 18 mcam na kita nk kawin nnti phm klw abg x phm abg bley face to face ngan adq..... no3 angry

Tapi ayat ini yang mnbuat fikiran aku tidak menentu sampai aku belajar dlm Kelas pun apa yang cikgu ajar lansung x masuk dlm fikiran aku....dlm fikiran aku hanya dia seorang yg mmpu mengubah aku kearah erti kehidupan dan kedewasaan....

Masih kah kau ingt ape yg kau tulis kat dlm surat 2....lps SPM kau kata nk bgi jwpn mna dia....kau berikan aku jnji dn hrpan palsu smta2....aku x kn gnggu dh kau...biar ia mnjadi kenangan utk aku bersama kau ingt 2 ape yg aku ktakan nie...sbb kau milik org lain bkn milik aku lagi...slmt tinggal kau yg disygi dan jgn lh brmain dgn prsaan org lain....ingt 2 psan aku utk kau kali yg terakhir....slmt tinggal..........slm ikhlas dri aku sbgai ex-abg kau....aku akan tunggu jwapan dia utk aku....aku harap dia tidak akan lupa janji dia dkt aku.....


No comments:

Post a Comment