Pages

Sunday, December 30, 2012

Sekarang Aku Dah Single


adoiyai ada awek pun...awek minta ptus plk....aku x tau nk bt mcm mna nie...nk cri pngnti bkn snang...nk cri yg btol2 phm kite pun ssah....ingin cari teman penganti...sper2 lh yg sudi kt aku nie...

lps2 aku update status kt atas nie...ader seorang perempuan kcau aku kt dlm facebook..lps 2 nk knl2 dgn aku rsa2 nk kwn dgn aku kot....sbb aku kn single x der yg brpunya lagi kn...aku pun lyn lh dia dgn baik...kami pn tlh brkwn smpai lh aku nk kwn dgn dia...teman tapi mesra....mesra mcm mna lu pikir lah sendiri...aku pn minta lh couple dgn dia...dia pun trima aku dgn seadanya...dia pun ikhlas nk couple dgn aku ...bgitu juga dgn aku...x lma lps 2 dia minta aku dgn dia kwn mcm biasa je...aku ingt ianya akan kekal..tetapi aku silap...memang slh aku pun sbb prcaya kn insan yg brnama perempuan nie kan....Susah nak cari lelaki yang menangis kerana seorang perempuan . Tetapi senang nak cari perempuan yang menangis kerana seorang lelaki :)...pyh kan nk cari perempuan yg blh paham kite kan....mengapa jgn ku lps kan setelah hatiku kau tawan...kau hpus kn aku dlm mimpi....Awak tahu kenapa Allah kurniakan rasa kekecewaan? Supaya kita sedar, perasaan tu semua datang dari Allah. Dia nak kita berdoa dengan Dia :')....Terasa mcm org bodoh bila kita selalu rindukan dia dan slalu menangis pasal dia tapi dia sikit pun tak pernah kesah pasal perasaan kita :') nie klau ader citer yg best aku akan update kt dlm blog nie....ok you all thank you...

No comments:

Post a Comment