Pages

Friday, October 26, 2012

Luahan Hati ku sendiri


Kenape nasib saya jadi seperti ini ... Aku dibuang seperti sampah ... Seperti habis madu sepah dibuang .... tetapi saya akan memegang janji beliau kepada saya ..... surat 2 masih di tangan saya ... ini akan menjadi bukit yang jelas kepada saya .... Aku takut kalau dia berbohong kepada Aku....Aku masih ingat air mata mengalir turun di muka aku apabila kau berkata aku tidak akan membiarkan kau pergi ... Aku akan menyukai kau selama-lamanya ... walaupun kau benci pada aku ... Saya masih suka kau ... ♥ Jika Penjara jantung kau, izinkan aku untuk kehidupan keseluruhan aku dipenjarakan dalam hati kau ... ♥ Walaupun Kamu bukan Perempuan yang baik  pernah ku temui , tetapi aku masih sayang  kau selama-lamanya....

No comments:

Post a Comment